Klachtenprocedure

 

Als je van mening bent dat er iets niet goed is gegaan of dat je niet naar tevredenheid bent geholpen, neem dan gerust contact op met 06 39 46 61 31 of mail de klacht naar Info@creditdefence.nl

 

Johan Doesburg zal de klacht binnen 24 uur bevestigen en de klacht onderzoeken waarna wordt gewerkt aan een oplossing binnen de termijn van 14 dagen.

 

Wanneer we de klacht niet onderling kunnen afwikkelen dan bestaat de mogelijkheid dat u de klacht indient bij: Stichting NowID waarbij Creditdefence is aangesloten. 

 

Voor de verwerking van de klacht is de onderstaande informatie van belang;

 

• Uw naam
• Adres 
• E-mailadres
• Telefoonnummer 
• Omschrijving van de klacht

 

U bent misschien ook

geïnteresseerd in:

 

Factuurbeheer

Debiteurenbeheer

Telefoon

+31 (0)6 39 46 61 31

webdesign: Boomerang Creations